Lördagen 18 november kl.18.00 är det dags för Pannlampslöpning med spöken och andra läskigheter som barnen kommer att möta på i skogen. Årets spök-pannlampslöpning kommer att bjuda på mer läskigheter än frökenspöket.
(Det är fortfarande Halloween och då får man ju skrämmas)

Samlingsplatsen är vid Hammarbybackens barnbacke intill grillplatsen.

Vi har pannlampor som vi lånar ut, men har ni en egen pannlampa, ta gärna med den, eftersom förra året deltog närmare 80 barn i vår pannlampslöpning. Nytt för i år är att det kommer att finnas läskigheter ute i skogen som spöke och annat skrämmande.

Efter pannlampslöpningen bjuder vi alla barn på korv med bröd.

Det är gratis att delta i vår ”Spök-”Pannlampslöpning, men ni måste anmäla er på länken nedan, så vi vet hur många som kommer och kan planera aktiviteten så bra som möjligt. Ni anmäler er nedan:

Vi tycker det vore trevligt om ni stannade kvar och grillade med oss efter pannlampslöpningen. Vi har grillen varm från kl.18.00 Möjligheten finns att grilla eget.

PS! Våren 2024 års Friidrottsskola börjar onsdagen 17 april och söndagen 21 april. Anmälan är nu öppen. Här finner ni anmälan: HÄR

Friidrottsskolan vid Hammarbyhöjdens IP