Rekommendationer
Charlotte Morin
Att se glädjen hos Pontus när han ska till Barnens Sportskola är underbart! Han har lärt sig nya färdigheter, fått bättre självförtroende och framför allt haft riktigt roligt. Ledarna är engagerade, pedagogiska och skapar en trygg miljö, där varje barn får utvecklas i sin egen takt. En verksamhet med både hjärta och kvalitet!
Jesper Pops
Min son tyckte det var superkul att vara med och jag tycker ni fixade det så fint, att han fick möjligheten att delta, trots att Friidrottsskolan var fullbokad. Jag tänkte under den första lektionen på hur du tilltalade gruppen med “du” så att alla kände sig träffade och sedda. Namnlapparna är ju jättebra också. Vi ser framemot våren.
Anna Hult
För vår son är det jättebra träning med Barnens Sportskola! Väldigt tacksam för det. Vår son har en högfungerande autism diagnos. Vi har haft svårt finna aktivitet som fungerar för vår son. Fröken-Linda är en väldigt bra och tydlig ledare med ett bra och strukturerat upplägg. Vår son vill alltid glatt gå till Friidrottsskolan varje vecka och vi är så tacksamma. Att finna en aktivitet som fungerar med ett barn med autism är svårt att finna och vi är så tacksamma över att ha funnit Barnens Sportskola.
