Friidrottsskolor för barn 3-10 år

På vår Friidrottsskola får barnen möjligheten att pröva på Friidrottens olika grenar, allt ifrån starta i startblock, kasta boll, kula, längdhopp, tresteg spjut, häcklöpning och lära oss springa stafett. Grenarna är anpassade för barn och en stor del av träningen består av friidrottsinspirerande lekar och hinderbanor. På våra sportskolor är rörelse i fokus och ditt barn står inte stilla många sekunder på våra lektioner. Vi vet att få barn idag, kommer upp i den dagliga dosen rörelse. Vi är duktiga och engagerade lärare som vet hur man gör för att få ditt barn att längta till nästa friidrottsskolelektionen med oss. Vi ger även Garanti: Vi erbjuder pengarna tillbaka om ni inte är nöjda, eller om något annat kommer emellan och ni inte kan delta-Ingen fara ni får alltid hela anmälningsavgiften tillbaka!

Våren 2024 erbjuder vi Friidrottsskola vid Hammarbyhöjdens IP och vid Östermalms IP. Lärare för Friidrottsskolan är Fröken-Linda och Jerker samt hjälpledarna Ebbe, Isabelle och Meya. Läs mer om Linda HÄR

Nedan finner ni anmälan till våra Friidrottsskolor:

Friidrottsskola vid Hammarbyhöjdens IP. Start: Onsdagen 17 april: Klicka nedan:

ANMÄLAN Våren 2024-ÖSTERMALMS IP ÖPPEN!

Friidrottsskola vid Östermalms IP. Start söndagen 21 april. Klicka nedan: