Här finner du frågor och svar på de vanligaste frågorna som vi får till Barnens Sportskola.

Vi hann inte anmäla oss i tid. Kan vi anmäla oss i efterhand?

Svar: Skicka gärna ett mail till oss om ni inte hann anmäla ert barn i tid till Barnens Sportskola. Mail: kontakt@barnenssportskola.se

Kan man anmäla flera barn i samma anmälan?

Svar: Ja det går bra, ange i anmälan vid antal platser,  hur många barn du vill anmäla.

Jag har inte fått bekräftelsemail till mailadressen jag angav?

Svar: Kontakta oss på redaktion: kontakt@barnenssportskola.se eller via kontaktformuläret här nedan.

Kan jag överlåta platsen till något annat barn?

Svar: Ja det är möjligt. Kontakta oss om ni önskar flytta över anmälan till någon annan. För att kunna göra det vill vi att ni kontaktar oss och meddelar vem det gäller och vem som tar upp platsen istället. Vi behöver ersättarens; namn, vårdnadshavares namn och telefonnummer och mail samt adress. Ange dessa uppgifter i mailet till oss.

Kan man avboka en plats?

Svar: Ja, om våra sportskolor av någon anledning inte passar ert barn får ni pengarna tillbaka. För oss är det viktigaste att ditt barn får en positiv inställning och syn till idrotten och då är det viktigt att ditt barn trivs med oss.

Vårt barn har blivit sjuk och kan inte delta i ett tillfälle, kan vi få tillbaka pengarna för den gången?

Svar: Tyvärr har vi inte möjligt att betala tillbaka pengarna för enstaka tillfällen om ert barn uteblir pga. sjukdom

Vad skall barnen ha på sig på träningarna?

Svar: För inomhusträning så rekommenderar vi t-shirts och shorts eller mjuka byxor. Det viktigaste är att kläderna är mjuka så att barnet fritt kan röra sig i kläderna.

Hur hittar vi till Hammarbyhöjdens IP?

Svar: Adressen är Finn Malmgrens väg 45, 121 38 Johanneshov. På kartan nedan finner ni exakta platsen där vi ska vara.

Hur hittar vi till Kristinebergs IP?

Svar: Adressen är Nordenflychtsvägen 46, 112 51 Stockholm

Hur hittar vi till Östermalms IP?

Svar: Fiskartorpsvägen 2, 114 33 Stockholm

Vi önskar köpa fler Barnens Sportskolas t-shirts, är det möjligt?

Svar: Ja, det är möjligt att köpa fler Sportskoletröjor från oss. Kontakta oss per mail eller prata med Linda direkt om ni önskar köpa fler t-shirts.

Måste barnen ha på sig Barnens Sportskolas t-shirt på träningarna?

Svar: Nej, men vi rekommenderar att ert barn har på sig mjuka kläder på våra träningar.

Fotografering under våra sportskolor- är det ok?

Svar: Det är inte tillåtet att fotografera under våra sportskolor. Om fotografering sker aviseras det innan och det är frivilligt att delta.

Vårt barn får inte vara med på bilder. Vart skall vi vända oss för att vårt barn inte skall fotograferas?

Svar: Meddela Linda detta via mail eller på plats. Vi kommer att avisera i god tid om fotografering kommer att ske under våra träningar och självklart är det frivilligt att delta.