Hyra sportutrustning av oss för egna aktiviteter/kalas/friluftsliv

Aktiviteter till kalas eller vill ni hyra utrusning för en aktivitetsdag? Vi hyr ut sportmaterial och hjälper er med aktiviteter. Följande sportutrustning finns att hyra av oss:

1. Innebandy för barn. Märke: Salming. Ni hyr: 20 st klubbor samt 20 st innebanbybollar. Pris: 250 kr/dag, helg: 400 kr, vecka: 600 kr

2. Våra populära fallskärm som vi använder oss av i våra sportskolor. Finns i två storlekar, där den mindre varianten passar för grupper mindre än 10 barn. Medföljer handbok med lekar att göra med fallskärmen.

1. Fallskärm (stor) Pris: 200 kr/dag, helg: 300 kr
  2. Fallskärm (liten) Pris: 150 kr/dag, helg: 200 kr

3. Slankline för att träna balans, cirkuskonster, perfekt barnkalasaktivitet. I priset medföljer handbok med aktiviteter att göra på ”slanklinen”.

Bild: teknikmagasinet

4. Campingbord, lätt att sätta ihop och lätt att bära med handtag. Perfekt för barnkalas utomhus.

Pris: 150 kr/dag, helg: 250 kr, vecka: 500 kr

5. Hyr ett komplett set för att vandra över helgen med familjen eller vandringsvecka i fjällen?

Pris: Helg: 600 kr, Vecka: 1000 kr. (För alla delarna. Ni kan även hyra en del utav utrustningen)

2 st sovsäckar (märke Haglöfs), liggunderlag 2 st Exped samt Thermarest, komplett spritkök med brännare samt tält för året-runt-bruk och vattentätt, märke Mountain Hardwear från Addnature. (lätt och ett utav de bästa tälten på marknaden)

Är du intresserad att hyra utrustning eller boka ett sportkalas? Maila oss på: kontakt(at)barnenssportskola.se