I vinter erbjuder vi Längdskidåkarskola för både barn och vuxna. Längdskidskolan anordnas vid Ågesta konstsnöspåranläggning ute i Farsta.

Häng med och träna Längdskidor med oss i vinter.  Så här fungerar det:

Längdskidskola vuxen: För vuxna erbjuder vi Skidskola för både nybörjare och till dig som redan kan åka längdskidor, och vill förbättra din skidteknik. Vi erbjuder skidskola både i klassisk och fristil (skejt)

Längdskidskola barn 3-10 år: För barn erbjuder vi en rolig och fartfylld Skidskola, med massor av skidglädje där vi varvar skidteknik med skidlek.

Privat lektion i längdskidor: Vi erbjuder privat skidlektion för vuxna, familjer eller barngrupper. Intresserad av privat lektion, kontakta oss per mail: kontakt(a)barnenssportskola.se

Huvudcoacher för vår Längdskidåkarverksamhet är idrottsläraren och skidlärare Linda Forsström

Plats: Ågesta konstsnöspåranläggning

Start: Vecka 7+8

Pris: Ej klart. Nu hoppas vi på vinter!