På Facebook bjuder Saltsjöbadens slalomklubb in till Skidbytardag söndagen 14 november vid Igelboda skola. Här är programmet för dagen:

Söndagen den 14/11 är ni välkomna till årets skidbytardag i Saltsjöbaden. Som vanligt håller vi till i Igelboda skolas matsal och det är ett ypperligt tillfälle att sälja det som barnen växt ur och passa på att komplettera med nytt. Passa också på att få era skidor vallade och slipande av vår sponsor Ski&Bike på plats och att fylla på med kläder från klubbens klädkollektion!

09:00 – 12:00 Inlämning för dig som vill sälja.

13:00 – 15:00 Försäljning skidutrustning

16:30 – 17:30 Avstämning/utlämning av pengar för dig som sålt varor. Har du en eller tjugofem saker att sälja spelar ingen roll. Skidbytardagen är det bästa tillfället att sälja utrustning i gott skick som inte kommer till användning längre.Skidbytardagen är öppen för alla, klubbmedlem eller inte. Här har alla möjlighet att både sälja urvuxna längder och storlekar och komplettera med nytt.*Slalom, friåknings- och längdutrustningar, Pjäxor, Snowboards & Skidkläder (inte skridskor).

Endast fräscha prylar emottages.