Barnens Sportskola – Ett initiativ till en aktivare och friskare framtid

Barnens Sportskola erbjuder olika Sportskolor för våra barn som Bollskola, Friidrottsskola, Simskola, Skidskola och sportläger under skollov.

Bakom Barnens Sportskola står idrottsprofilen och idrottsläraren Linda Forsström. Linda är även grundare och initiativtagare till Barnens Sportdag som är en sportdag för våra barn.

Linda vill att vår barn skall må bra och vill inspirera både barn och vuxna till ett liv, fyllt med idrott, gemenskap, inspiration och glädje.

Barnens Sportskolas och Barnens Sportdags värderingarna är glädje, upplevelser och gemenskap för alla barn. Lindas idé är att erbjuda roliga idrottslektioner för barn med duktiga och kompetenta idrottslärare som coacher. Verksamhetens ledstjärna är att alla barn är stjärnor,”Superstars”.

För mera information om Fröken-Linda finner ni Här

Häng med ni också!

Fröken-Linda med Supercoacher

Fröken-Linda, grundare och huvudcoach för Barnens Sportskola och Barnens Sportdag