Jippie och Hurraa nu är det klart: Barnens Sportskola får förstärkning till sitt supercoachteam! Låt oss presentera vår nya Supercoach: Lina Kardefeldt

Fröken-Linda är extra glad över att berätta om att Barnens Sportskola växer med både antalet nya superstars till vår verksamheter och nya supercoacher.

Det är nu klart att min vän, glädjespridare och supermamman Lina Kardefeldt tackat ja till att ingå i vårt ledarteam.

Linas första uppdrag i Barnens Sportskola är att arbeta som friidrottslärare tillsammans med mig, Fröken-Linda. Lina kommer från Kiruna i Norrland och har idrottat hela sitt liv samt arbetat som instruktör och idrottslärare. Lina är även sjöstadsbo och mamma till Aiyana. Lina kommer med sitt stora intresse för idrott och med sann idrottsglädje inspirera våra Superstars.

Jag är väldigt glad att ha Lina Kardefeldt i mitt team- en sann idrottsfantast med massor av härlig positiv energi, som kommer att göra vårt ledarteam ännu bättre. Lina lyckas kombinera heltidsjobb, ensamstående mamma och hinner även få in egen träning i vardagen, vilket visar att allt är möjligt om viljan finns! Dessutom finns det massor av energi kvar hos Lina att även inspirera våra Superstars!

Välkommen med i Superteamet Lina Kardefeldt. Jag är så glad att ha med dig i mitt fantastiska team!

Linda Forsström

Huvudcoach och Grundare av Barnens Sportskola