Nu är det klart: Barnens Sportdag kommer tillbaka ännu bättre och självklart roligare:)

Söndagen 26 augusti är det dags igen för Barnens Sportdag! Till årets Sportdag har vi laddat upp rejält med massor av sport som voltmattor, hoppborgar, friidrott, sprint och startblocksskola, hinderbana, handboll är bara en del utav dagens innehåll. Självklart blir det löpning i fokus och ALLA barn vinner guld!

Anmäler ni er innan 30 maj får ni hela 50 kr rabatt på anmälningsavgiften som höjs 1 juni. Kom ihåg att anmäla er redan idag och få hela 50 kr rabatt!

För att inte missa årets stora Sportfest – Anmäl ditt barn idag! KLICKA HÄR (1 Juni höjs avgiften med 50 kr)

Sportiga Hälsningar,

Fröken- Linda & Superkaninen Knaskalle

Superkaninen Knaskalle & Fröken Linda vid årets Valborgsfirande vid Hammarbybacken.