Vill ert företag vara med och synas i positiva sammanhang? Tycker ni att det är viktigt att inspirera fler barn och ungdomar till en sundare livsstil?

Genom sponsring eller samarbete med Barnens Sportskola, ges fler barn och ungdomar en möjlighet till en aktiv fritid och chans att prova på idrotter.

Var med oss och skapa framtidens Superstars och samtidigt ge ditt företag ett stort försprång till era konkurrenter.

CSR- GÖR MER ÄN BARA RÄTT SAKER

Dagens konsumenter blir allt mer medvetna om vem de köper en vara eller tjänst ifrån, var den kommer ifrån, hur den tillverkas och vem och vilka som står bakom. Var med oss på Barnens Sportskola och ge våra barn en aktiv och sund livsstil och samtidigt ge ert företag ett stort försprång till era konkurrenter –  Vi kallar det helt enkelt för ansvarsfullt varumärke, att ta ansvar om samhället vi verkar i, och ett hållbart företag med kärlek och omtanke.

Häng med oss och skapa framtidens Superstars!

Är ni intresserade att sponsra eller ett samarbete med oss?

Kontakta oss:

Linda Forsström