Superkaninen Knaskalle är världens snabbaste och snällaste Superkanin. Superkaninen Knaskalle är även den enda Superkaninen i världen och bor hemma hos Fröken Linda som är hans matte och fröken.

Precis som Fröken Linda gillar Superkaninen Knaskalle att sporta, äta bra och må bra. Fröken Linda och Superkaninen Knaskalle kan man möta på i  Hammarby Sjöstad och ofta i Hammarbybacken där de ofta tränar tillsammans.

Superkaninen Knaskalle vill inspirera våra barn, våra Superstars till en aktiv och frisk livsstil och tillsammans med Fröken Linda anordnar de sportskolor och sportdagar för våra barn. Fröken Linda och Superkaninen Knaskalles vision är att Tillsammans skapa världens aktivaste och friskaste land.

Vill ni komma i kontakt med oss för ett samarbete kring våra sportskolor och sportdagar?

Scrolla ner på vår hemsida och använd kontaktformuläret.