Äntligen finns vi på Barnens Sportskola på Instagram, följ oss på barnenssportskolasthlm för att få massor av sportinspiration.

Sommarlov och massor av tid för att sporta och testa nya sporter. För att få inspiration till vad ni kan hitta på under sommarlovet, samt ta del av senaste nytt från oss på Barnens Sportskola, så kommer vi att posta allt som händer på vårt nya Instagramkonto. Klicka här för att komma direkt till vårt Insta

Just nu har vi på Barnens Sportskola sommarlov eller vi kallar det lov, för att ägna oss åt våra passioner som är att sporta. I skrivande stund befinner sig Frökenlinda i Norge, där hon bestiger fjälltoppar på rullskidor eller springandes. Snart är det dags för nya sportäventyr för Frökenlinda och övriga Supercoacher på Barnens Sportskola och ni kan följa våra sportiga sommarlov och massor utav sportinspiration på vårt Instagramkonto. Vi ses på Instagram!

Sportiga sommarlovshälsningar,

Fröken-Linda med Supercoacher