Fröken Linda är huvudcoach och grundare av Barnens Sportskola.

Barnens Sportskola erbjuder olika sportskolor för barn i ålder 3-10 år. Under året anordnas olika sportskolor som Friidrottsskola, Alpin Skidskola, Längdskidskola, Simskola, Orienteringssskola samt sportläger under skolloven.
Fröken Linda är legitimerad lärare i idrott och hälsa, entreprenörskap och ekonomi. I hennes engagemang väver hon samman det hon brinner för allra mest nämligen att inspirera våra barn och ungdomar, våra Superstars till ett aktivt liv. För Linda är idrott en stark passion och att få inspirera barn och ungdomar till idrott är det bästa och roligaste hon vet!
Linda är en sann eldsjäl som tagit chansen att göra vad hon gillar allra mest, vilket resulterat i flertalet olika projekt. Varje år anordnas sportevenemanget, Barnens Sportdag och under året anordnar Barnens Sportskola sportskolor för barnen.

Med hjälp av glädje, engagemang och gemenskap bygger Linda tillsammans med sina bästa lärarkollegor Barnens Sportskola.

Välkommen med i vårt sportgäng. Alla är välkomna!
Varma och sportiga hälsningar,

Fröken Linda