Vilken helg vi haft på Barnens Sportskola och Fröken Linda har varit nere i Lidköping och deltagit i fristils-SM på rullskidor.

Sommaren är den bästa och roligaste tiden att vara fysiskt aktiv. Långa dagar, semester och helt enkelt en perfekt tid att vara extra aktiv och kanske pröva på en ny idrott?

Semester innebär för Fröken-Linda extra tid att ägna sig åt sina passioner och årets semester har ägnats åt att åka rullskidor, springa, simma samt att springa både Naturpasset och Friska Nacka. Det har även blivit en hel del bärplockning som är en perfekt aktivitet både ung som gammal.

Här kommer bilder från Fröken-Lindas sommar:

Löpträning tillsammans med Löparnas vänner vid Kärrtorps IP
Träning i Hammarbybacken tillsammans med Björn 84 år
Löpintervaller på Stockholms stadion var en riktigt rolig upplevelse och nu tränar jag varje vecka på Stadion. Det känns mäktigt!
Tävlat på rullskidor och kört Ebbadalsracet med min klubb Stockholms rullskidsklubb. Denna bild betyder extra mycket för Roger är med som varit svårt sjuk i covid-19 hela våren och han var med och hejade fram mig. Såå glad!
Rullskidor uppför berget till Grönklitt 13 km konstant uppför. Tufft och superbra träning.
Att plocka hjortron hör sommaren till och i sommar blev det cirka 12 kg hjortron.
Bästa Fia och jag har umgåtts massor i sommar. Vi har tränat, plockat bär och bara haft det bra och Fia har fått massage varje dag av mig.
Löpning i Kinnekulla i Västra Götaland
Mycket badande och återhämtning, precis som en sommar skall vara.