Välkommen till vår Gratisträning tisdagen 22 augusti i Luma Park. På våra Gratisträningar får barnen testa på ett riktigt roligt träningspass för att bli en bättre löpare samt även få ”provspringa” tävlingsbanan som de kommer att springa lördagen 26 augusti, då vi anordnar Barnens Sportdag i Luma Park. (I samband med Sjöstadsdagen)

Dessa tider gäller:

Tisdagen 22/8 kl.17.00 barn 2-5 år och kl.18.00 barn 6-10 år.

Ingen föranmälan krävs-det är bara att dyka upp!

För mera information och anmälan gå in på Barnens Sportdag – Sportdag för våra barn med löpning i fokus eller barnenssportskola.se

Kort om Barnens Sportskola anordnar sportskolor för barn 3-10 år.

Bakom Barnens Sportskola står idrottsläraren Linda Forsström. Linda är även grundare och initiativtagare till Barnens Sportdag,  som är en sportdag för våra barn. Linda vill att vår barn skall må bra och vill inspirera både barn och vuxna till ett liv, fyllt med idrott, gemenskap, inspiration och glädje. Läs mer: HÄR

Barnens Sportskolas och Barnens Sportdags värderingarna är glädje, upplevelser och gemenskap för alla barn. Lindas idé är att erbjuda sportskolor för barn med duktiga och kompetenta idrottslärare som coacher. Verksamhetens ledstjärna är att alla barn skall kunna delta på samma villkor och utifrån sin förmåga.